قیمت انواع تشک ایرانیان خواب

توسط

در

تشک های ایرانیان خواب در طول و عرضهای مختلف و مدلها و البته انواع فنری، طبی، طبی-فنری-مموری یا هوشمند ارائه میشود. گستردگی قیمت در این تشکها بسیار زیاد است و در انواع تک نفره کودکانه با ارتفاع 15 سانتی متر فنری از 2تا 6 میلیون تومان متغیر است که این قیمتها بطور نسبی هر سال 20 تا 30% افزایش دارند. انواع فنری با ارتفاع 24 سانتیمتر معمولا برای بزرگسالان بکار میروند و تا  ده سال نیز گارانتی دارند. قدرت فنرها در این مدلها بیشتر است و قیمت آنها نیز معمولا از 3تا 17 میلیون تومان متغیر است. اندازه این فنر ها از 90 در 200 تا 200 در 220سانتی متر متغیر است. این مدلها بیشترین میزان سفارش را در کنار مدلهای طبی دارند.

مدلهای طبی-فنری

مدلهای طبی-فنری نیز حرف زیادی برای گفتن دارند. قدرت فنر در این مدلها بمراتب بیشتر و در عمل شما با یک تشک سفت مواجه هستید. این مدلها نسبت به انواع طبی غالبا خنک تر هستند و تهویه بهتری دارند. ارتفاع تشک نیز 20 تا 25 سانتی متر است. از نظر اندازه نیز دارای ابعاد 180 در 80 ( برای نوجوان) تا 200 در 200 هستند. گارنتی این محصولات نیز 5 ساله است که نشان از کیفیت خوب تولید آنها دارد. قیمت انواع طبی از 3 تا 9 میلیون تومان متغیر است.

انواع فنری با فنر پد دار

دوخت خوب و متریال محکم و مقاوم از جمله ویژگیهای تشکهای ایرانیان خواب است. انواع فنری با فنر پد دار نیز از مدلهای محبوب تشک ایرانیان خواب است. در این مدلها برای نرم تر کردن عملکرد فنر ها بدون کاسته شدن از سفتی تشک از پد برای فنرها استفاده شده است. ارتفاع این تشکها 30 سانتی متر و گارنتی آنها تا 5 سال است. همه انواع تشکهای ایرانیان خواب در رنگهای مختلف تولید میشوند. از نظر ابعاد نیز این تشکها در ابعاد 90 در 200 تا 200 در 200 ساخته میشوند. از نظر قیمت نیز این تشک ها از قیمت 5 تا هفده میلیون تومان متغیر است. براحتی میتوانید مدل مورد نیاز خود را متناسب با توان خرید خود از میان این مدلها انتخاب کنید.

انتخاب تشک متناسب با قیمت

در قدم اول باید اندازه مناسب را در نظر بگیرید. برای بزرگسالان عرض 200 یا 180 و برای کودک و نوجوان 160سانتی متر مناسب است. ارتفاع تشک تا حد زیادی به نوع آن بستگی دارد. برای افراد سالم و کم سن و سال و جوان بهتر است از انواع نرمتر یا مموری استفاده شود و برای افراد کهنسال و یا دارای مشکل در ستون فقرات و اعصاب سیاتیک بهتر است از انواع سفت تر و طبی استفاده شود. قیمت تا حد زیادی تابع اندازه و کیفیت تشک است ولی بطور معمول با قیمت 6 میلیون تومان میتوانید یک تشک خوب با اندازه مناسب (تک نفره) بیابید ولی برای انواع بزرگتر و یا 200 در 200 سانتیمتر طبی و یا مموری باید قیمت بیشتر تا 17 میلیون تومان را هم بپردازید.
انواع بیوریتمیک نیز قیمتی در حدود14 میلیون تومان دارند که تا 7 سال گارنتی میشوند و در صورت استفاده اصولی و رعایت بهداشت و نکات نگهداری تشک و عدم آسیب فیزیکی تا 15سال نیز عمر کرده و قابل استفاده اند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *