مرکز خرید اینترنتی تشک بیسان در تهران

مرکز سفارش و خرید اینترنتی تشک ایرانیان خواب

مراکز خرید متعددی در فضای مجازی و حقیقی به ارائه انواع تشکها میپردازند ولی بطور عمده برای خرید محصولات این شرکت با آدرس های زیر در فضای مجازی مکاتبه و تماس حاصل فرمایید
آدرس تلگرام : @iraniankhab

 

آدرس واتساپ:

 

آدرس اینستاگرام: @iraniankhabgroup

با توجه به اینکه محصولات تقلبی نیز در بازار وجود دارند بنابراین بهتر است برای خرید حتما به مراکز و نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید. در این مراکز همه محصولات اصل و دارای گارانتی حداقل 3 سال میباشند. گارنتی محصولات ایرانیان خواب باید 4 یا 5 سال برای مدلهای غیر فنری باشد.

مزایای خرید تشک از مراکز اصلی

مراجعه به مراکز خرید علاوه بر اینکه شما را قادر به انتخاب از میان انبوه متنوعی از محصولات میکند، یک خرید و بازدید لذت بخش به همراه افراد خانواده را برای شما به ارمغان میآورد. به علاوه امکان برخورداری از قیمت خرید از نمایندگی و هم هدایای ویژه در این نمایندگی ها برای شما فراهم است. بهتر است از منشاء و مرکز خریداری کنید و نیازی به کشتنهای مکرر در بازار و سردرگمی در خرید نهایی بی نیاز باشید. به خاطر داشته باشید حداقل مدت گارنتی برای هر نوع تشک 3 سال است و کمتر از این قابل قبول نمی باشد. خرید از مراکز و نمایندگی های اصلی تشک بیسان از هر جهت به نفع خریدار است. تخفیف، هدیه،خرید کالای اصلی، گارانتی طولانی مدت، خرید لذت بخش تنها بخشی از خصوصیات خرید از این مراکز است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *